Sunday, September 30, 2007

Weer een tennistoernooi op mijn naam geschreven. Dit keer was het "De Veendam open"

Toch nog 2 foto,s van de vakantie omdat ik dat beloofd heb aan de dansschool klaasens waar we danslessen hebben genomen voor de bruiloft van eliesje. Ik had ze beloofd reklame te maken voor hun dansschool in het verre Australie.
Dus ik zal ze binnekort deze foto,s doen toekomen. Ook dit avontuur wilde ik jullie niet onthouden. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Altijd zorgen voor genoeg reserve rackets
Je weet maar nooit of je mischien 3 snaren breekt.
De 1e prijs was het zielige bedrag van 20 euro. Ik hou een briefje van 50 omhoog maar het was echt maar 20 euro. Die 20 waren al gauw op dus heb ik maar een briefje gepakt wat ik nog in de portemonnee had zitten. Excuus voor de verwarring
Lekker gegeten mmmmmm zalmsnippers en nog meer lekkere dingetjes

10 comments:

Anonymous said...

jaman waarom schrijven alle huttes de komma beneden? het is foto's niet foto,s het is bovendien net zo gemakkelijk te typen...

ik heb hier maar 1 woord voor:

wadapatja!

Anonymous said...

hahahahahah!!!
En dan nog wel even uitleggen wie die mensen op de laatste foto zijn hoor!
Je moet je avonturen toch verwoorden..fotos zeggen niks..dat blijkt maar weer uit deze blog!!
20 euroo..tsss kwam er mn bed niet eens vooruit ome hans!
Oh en ik wil ook nog even kwijt dat ik het niet steeds leuk vind om bij mijn 'kies indentiteit' hieronder, steeds "overig " moet invullen, is het niet zo dat ik ook iemand ben....

Anonymous said...

hahahahah Zo te horen zijn er heel wat dingen mis met mijn site, nou ik doe mn best om het zo goed mogelijk te doen hoor met mijn beperkte kennis van internet. Dus hou daar een beetje rekening aub.Ik had een heel verhaal geschreven over die foto met die onbekende familie verdikkeme, maar op de een of andere onverklaarbare reden is het verdwenen.

Het is de fam. Bulsink, die mevrouw is een nichtje van margriet met man en kinderen. Zijn we een dagje geweest. Jaaaaaa duidelijk zo jaaaaaaa gggrrrrrrrrr.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

Helemaal duidelijk!!
Geeft niet Ome Hans , zelf de besten maken soms fouten!
Ik zal nu maar weer 'overig ' aanvinken..ja ja ik weet waar ik sta!
Verder is de Blog super leuk !
xxx

Anonymous said...

hoi hans .

het werd ook wel tijd voor een up date .maar hij is leuk vooral jij in dat tshirt.fam bulsink is flink uit de kluiten gewassen zo te zien!
gr harmke

Anonymous said...

jaman maar waarom shrijf je alles met een ,? is toch raar?

Anonymous said...

ach piet we zijn allemaal raar de een gebruikt een komma de ander schrijft schrijft zonder c. Geeft allemaal niks fijn he !

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Christianne said...

hey hansje, wie zijn de mensen op de laatste foto? heb ik nog nooooooit gezien!!

xxxx;DAAG

Christianne said...

woops. zorry, ik ken ze toch wel..
las het berichtje van Harmke net...




excuus

Anonymous said...

hihi, chris, moet kunnen! Ik moest ook eerst een paar keer kijken! Ik weet nog wel dat ik zat te origamiƫn met laura was dat geloof ik! Origamie was vroeger ontzettend hip en leuk... dat is van gekleurd papier, diertjes vouwen en figuurtjes en noem maar op. Leuk toch. Heb nog wel ergens een starters kit voor de liefhebber! Nou dat was het voor nu