Tuesday, April 10, 2007

Hans in zijn natuurlijke omgeving (natural habitat)

Vliegveld winschoten wat een lachertje past amper
That's what we are: Home coming friends
Typisch groningse kolossale boerderie mienjongkje wie is dat toch?
De dagelijkse rit naar de molen om graan te scoren voor ambachtelijk brood te bakken


Het aftellen is begonnen mensen voor de grote reis.
Daarom leek een proefvlucht me wel handig om me zelf vast voor te bereiden.
Ook vast wat toepasselijke muziek (dvd) aangeschaft om in de stemming te komen. Natuurlijk kon de molen niet ontbreken hier in Winschoten. Wat zal ik het missen maar niet heus, ja als kiespijn. Geef mij Australie maar!!!!!!

9 comments:

Christianne said...

oh wat hou ik toch van die BLOGS!!! zo houd ik alles in de gaten en zijn we toch lekker op de hoogte van elkaar!

Wat een mooi vliegveld in Winschoten, ik moest echt lachen!!! Alleen je hoofd past in die helikopter!!!!! hahaha!!

maxima is NET bevallen
weeeeeeeeeeer een dochter...

xxx

Anonymous said...

haha wat een schiterende foto's weer hansje heel mooi gedaan!

wat leuk voor maxima zeg weer een meisje !

Nou tot zaterdag he ik sta daar op jullie te wachten!!!

liefs juud

Anonymous said...

HAHAHAHAH....
Hilarisch Ome Hans..!!
En niet teveel last van turbulentie gehad tijdens de proefvlucht!???
Ohh en het oude winschoter molentje...Goede oude tijd....zucht ....
xx

Anonymous said...

Oh ja...Zijn de bovenste 2 foto's wel echt in winschoten genomen?
Of zit u ons nou gewoon te bedonderen..
Het lijkt nml veendam wel, ja ik zat te twijfelen en nu wil ik ook eerlijk antwoord, anders slaap ik vanavond niet hoor :)
xxx

Anonymous said...

hans de voorbereiding is heel bijzonder. nu het echte werk nog.
tot zaterdag gr harmke

Anonymous said...

En daar gingen ze hoor! Op naar het station Groningen en naar het vliegveld:)Joehoe! Heb een fijne reis.
Ik zal jullie heel erg missen. Tot snel en een hele fijne vakantie!
Dikke kus Romy

Troy + Elise said...

hey Romy, je zal wel een beetje verdrietig zij nu.. is je man alweer weg! Echt heeeel jammer dat je niet mee kon he! maar hopelijk komen jij en david hier samen nog een keer heen!
Groetjes Elise

Anonymous said...

jaman ik reageer ook maar even want ik kom uit je natural habitat...

had je nog kramp na de reis man? dat helicoptertje is eigenlijk bedoeld voor gemene kabouters die t bos worden uit gebonjourd kunnen ze snel weg vliegen

gr
pieter

Anonymous said...

Zeg Hanzie,

De pictures die I see, zijn verdacht lijkend op pictures "made in Holland". Hebbe die imigraten dezelfde omgeving in Australie nagemaakt?? OOooh, ik snap et al is natuurlijk your heimwee naar en een beetje van Elise.
Jij creëert natuurlijk een homerijke achtergrond voor haar in het verre Australie om het "homegefühl" mee te geven, toch? (dat ze toch een beetje Holland om zich heen heeft met de wedding, you know!)

Jij, de meest important person on Earth, zou natuurlijk ook je ambassadeurschap kunnen laten stralen?

gr Wally

ps heb het huis van Elise (nog van harte gefeliciteerd mevrouw!) via Google Earth gezien, nice place to be!