Sunday, April 15, 2007

The start of the adventure...

De reis is begonnen mensen. Kijk hoe enthousiast we alle informatie tot ons nemen. Een goede voorbereiding is het halve werk.
Net aangekomen in Currumbin de residentie van Elise en Troy. Het uitzicht is breathtaking vanuit de voortuin. Waaauw !!!
Ook de natuur is erg mooi he, margriet wordt altijd heel snel bruin.
Enkele angstige momenten je ziet hoe verschrikt ik om kijk, david is de onverschrokkenheid zelf, ziet vaak het gevaar niet. Of is gewoon geen bangerik. Matthias en margriet genieten van het mooie vergezicht, of denken ze met weemoed terug and het mooie holland en slaat de heimwee nu al toe, haha dacht het toch echt niet, laat me niet lachen. Troy is op zoek naar krabbetjes op de achtergrond.




U zult wel denken weer een nieuw avontuur van de dappere held ? En ja, avonturen zijn er om te beleven, en nog mooier is om ze laten zien aan je dierbare vrienden, en omdat ik die niet heb laat ik ze maar aan jullie zien. Ha ha ha de humor.
Maar alle gekheid op een stokje, geniet en beleef de spanning van deze braveheart in good old australie.

14 comments:

Anonymous said...

OOOOOHHHH...Schiet op met die foto's!!!!

Anonymous said...

Ik wil er geen woorden meer vuil aan maken maar ik geef wel een hele boze blik op dit moment...
I'm waiting

Anonymous said...

ze Zijn leuk , geeft ons weer een goed beeld waar jullie mee bezig zijn.
Wat is margriet al gekleurd zeg, ongelofelijk.
ga zo door

Anonymous said...

tasja ome hansof uncle hans or whatever kan het allemaal niet zo snel hoor. Ik doe mn best kijk maar gauw weer 5 fotootjes geniet maar van alle avonturen.

Anonymous said...

Super jongens, wat moet dat mooi zijn om weer terug te zijn...Waarom zou een mens weer terug gaan naar Holland?
Bent u al bij uw oude huis geweest? Of is dat te ver vanaf hun huis?
Nou geniet maar mooi maar dat doen jullie vast met volle teugen!
P.s margriet is echt mooi bruin zeg :)

Anonymous said...

Heeee!!
Wat een blauwe luchten! En Margriet, wat een mooie kleur;)Hier in Holland hebben we ook fijn weer, nu nog wel. Genieten. Donder verblijft ook alle dagen buiten en heeft het erg naar zijn zin. Ik heb hem net lekker eten gegeven en de plantjes hebben ook weer water. :)Mogen er iets meer foto's van David op de blog..? please (A)Ha!
xxx

Matthias Hutte said...

dudes, kijk ook op:

WWW.MATTHIASHUTTE.BLOGSPOT.COM

mATT

Anonymous said...

foto,s van david wordt moeilijk roompie, want het zijn natuurlijk wel mijn avonturen dus.... Maar als david er ook in voorkomt dan zal ik wat extra aandacht aan hem schenken. Maar hij mag natuurlijk niet de hoofdpersoon worden want dat ben ik natuurlijk toch?

Anonymous said...

De trouwdag begint nu toch wel heel snel dichterbij te komen, wordt vast een big feest, vooral fotos blijven maken, en genieten, je bent maar 1 keer dounundur, hier alles weer normaal het is dinsdag en 15 graden. have fun !!

Matthias Hutte said...

Hi Room, als je david meer wilt zien moet je maar even op een echte blog kijken. www.matthiashutte.blogspot.com

Daar staat een filmpje van David op. You will like it!

x Matt

Anonymous said...

Ome Hans,
Jullie als ouders van de bruid natuurlijk ook van harte gefeliciteerd !!
Ik hoop dat het een mooie dag was ik hoor snel het hele verhaal he!?
liefs natasja

Anonymous said...

Hans en Margriet, van harte gefeliciteerd met jullie schoonzoon!! Echt een prachtige dochter ook!! Geniet nog van jullie tijd met elkaar!!

Anonymous said...

bedankt voor alle felicitaties, we hebben een geweldige dag gehad, prachtig weer, prachtige bruid en bruidegom en prachtige locatie en heerlijk eten en drinken.

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

komop geen uitvluchten, all we need is more fotos, en wel nu meteen, geen uitstel, nu instantly, go for it, maar blijf vooral genieten van alles wat doywnunder jullie biedt !!!
FOTOS !!!!!DUS NIET LATERRRRRRRRRR