Sunday, April 8, 2007

Release of new Blog

v.l.n.r. Paashaas, Matthias, Hans
Even bijpraten met Hans Hutte.
He is defenitely NOT from the west-side, but from HIS own web-side.
The boys with security on background
Highly trained security with latest gadgets.

Vandaag was het eindelijk zover, na vele verzoeken en een sterk eigen verlangen van Hans Hutte om een eigen blog te hebben is hij vandaag (Paaszondag) de lucht ingegaan.

Houd deze blog goed in de gaten te komende weken. Deze blog zal een verfrissende wind zijn die de blogwereld op de kop zal gaan zetten.

Hieronder kun je een aantal foto's zien van de feestelijke activiteiten die werden georganiseerd rond de release van www.dedappereheld.blogspot.com. Het was een hele feestelijke dag, mensen kwamen van heinde en verre. Er waren zelfs een aantal Duitsers gespot. Via bronnen van onder meer Peter R. De Vries werd er gewaarschuwd voor aanslagen van jaloerse collega bloggers. Hierdoor moest de beveiliging met rigoreuze maatregelen komen. David en ik hadden de algehele leiding wat beveliging betreft (zie foto's onder)

Onder het genot van een kopje thee liet Hans Hutte zijn emoties de vrije loop en bedankte ons voor deze gedenkwaardige happening. Hans vertelde:

"ik liep al tijden lang met de gedachte om zelf ook een blog te bezitten, maar geen enkel idee of verstand van hoe of wat het te starten heeft het te lang op zich te laten wachten. Ik hoop dat deze blog velen zal inspireren om ieder avontuur wat op je pad komt niet uit de weg te gaan!"

artikel geschreven door: Matthias Hutte (designer, head security)


12 comments:

Hans Hutte said...

he hallo dappere held van mij,
Mooie blog en leuke stoere foto,s, vooral die met die bril,ben benieuwd wat voor bijzondere verhalen zo het levenslicht zullen zien.succes met je blog en tot laaaaaaaaaater.

troy said...

ahhh, de dappere held, eindelijk heb je het gedaan met een blog voor jezelf. goed gedaan mannetje.

ik vergeet het ook niet, "bourtange", ik ben daar geweest, wel leuk vind ik, lekker genieten van de koffee en gebakjes met drie stoer jongens he.

mooie zonnebril, echt stoer, en heel eng :)

ok LEUK,
tot snel

:)

Judith said...

hey hansje

wow echt te gek hoor nu hoort u er ook bij met uw eigen blog!!
Ben trots op u hoor dat het er toch nog van is gekomen :)

oke tot blogse en hou um up to date!!!

xxjuudjexx

Troy + Elise said...

aaah!!! wat leuk, ik vind het een leuk initiatief! en nu kan je mooi je vrienden in NL op de hoogte houden van je reizen, naar o.a Austalie!
xxx

Christianne said...

KRIJG NOU WAT!!! sjonge ook online! Wat een feest zeg!

mooie zonnebril!! DIK HIP!

ik ben weer in arnhem mirrie moest vanmidd weg, ik oppassen dus. Jaaf slaapt lekker rustig:D

tot snellllll
zoen van CHRISS

Anonymous said...

so father of the bride, ben je er een beetje klaar voor, zo samen met dochterlief down the aisle, al je centjes zullen wel op zijn want zo'n bruiloft kost natuurlijk een flinke duit, dat heb je als je father of the bride bent. Leuk zo'n blog voor een oudje als jij, hou hem ook bij als je in Australie bent kunnen we een beetje op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen down under. ga over een uurtje Jan ophalen van het vliegveld, komt een weekje logeren, leuk.
Groetjes,
zusje lief, zusje klein

Anonymous said...

Wel heb ik ooit.....
Ome hansie ...Met een eigen Blog, supah dupah hip zeg!
Nou verwaarloos hem niet en gooi ons dood met foto's van aussie als jullie er zijn he!?
Keep up the good work Hero!!
Dikke kus van tasha xxx

Anonymous said...

Ik ben zo blij dat mijn initiatief goed ontvangen wordt door jullie. Was bang voor slechte recensies maar tot nu toe valt het mee. Nogmaals bedankt allemaal voor de warme en bemoedigende woorden, ik zal jullie niet teleurstellen.
To All of you I say: Laterrrrrrrrrr

Anonymous said...

hans wat een verrassing!!1

lang niets van je gehoord maar dit hadden wij niet verwacht.

veel sucses dappere held tot ziens in australia. gr harmke

Anonymous said...

Vadertje Vadertje,

eindelijk je eigen blog, het heeft zelfs mijn stoutse dromen overtroffen. Ik heb erg genoten van de feestelijke festiviteiten georganiseerd rond de release van www.dedappereheld.blogspot.com

Veel suc6 ermee,

Matthias

Anonymous said...

het moet niet gekker worden, hoeveel blogs kan een mens bekijken, dit gaat nachtwerk worden, maar informatief hartstikke verantwoord, fotos en nog eens fotos ga ik verwachten, doe je best en ga zo door

Anonymous said...

jaman ik las net je blog heman

ik vind t wel dapper dat je je verhalen zo open en bloot laat zien man vooral die ene met die bruine margriet heman

dapper ook dat je een blog durfde te maken over deze toch wel ingrijpende en levensverandere avonturen jaman ben trots op je
groetjes,

piet van hiet en piet