Sunday, December 30, 2007

kerstvieringen met diverse personen en bezoek amsterdam met Matthias

mmmmm steakhouse op de dam
Amsterdams historisch museum mooi he
Kapelletje begijnhof kerststalletje
spreekt voor zich
voor de diamant winkel
diamantslijper aan het werk
Replica kroon Engelse Koningin
Museumplein
Altijd lekker Matthias denkt er toch anders over

Ouderwets gezellig geen schaatsen bij me jammer
Albertcuyp markt kijk hoe blij ik kijk
oude lagere school Daniel schutschool
deze ook zat er naast openbare school
Welke gracht? weet niet meer
Kerst 2007
Gourmetten met wat vrienden
idem
idem
Netjes he wie is de vader !!
Ach een vader heeft ook liefde nodig soms Foto onder: pre kerstfeest diner met diverse familie leden gezellig toch !! of niet soms GJ

11 comments:

Troy + Elise said...

Wat een leuke foto's!!!! erg gezellig,leuk dat jullie een dagje naar A'dam zijn geweest, nog naar het rijksmuseum geweest? toen wij er heen gingen waren ze aan het verbouwen en kon je meer dan de helft niet zien!! papa ik vind dat bruine cobertje mooi die je op de laatste foto aan hebt! echt PIMP!
leuk gedaaan laat ze maar komen die foto's! xx

Troy + Elise said...

AAAAAHH ik ben de eerste en dan kan je de helft niet lezen, het maakt me kwaad!
Ik bedoelde trouwens COLBERT (schrijf je dat wel zo??)

Anonymous said...

Jazeker Eliesje je hebt het goed geschreven hoor, en je hoeft niet kwaad te worden want kijk, ja kan alles lezen dit keer is het wel goed gegaan , ik weet ook niet hoe het komt . dus.......
Rijksmuseum zijn we niet ingeweest want er stond een rij van wel 100 mensen, en de helft is nog steeds gesloten.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Christianne said...

sjonge ouderwets gezellig zeg ik maar! Wat leuk dat jullie naar A;dam zijn geweest, ik herken wel veel, toen bas en ik ook in Amsterdam waren, lekker weertje was het ook he?!

Was matt alleen meej?

fijn 2008 alvast!!
voorzichtig met schieten!
Bas heeft net een paar dure potten opgehaald.... ons geld knalt vanvavond gewoon weg in de lucht!! waaahh!

Anonymous said...

Iedereen een gelukkig new year!!

haha leuke Foto's hansje zeker die laaste eten was goed ik kijk tevreden Groetjes daar Hoiiiii

Anonymous said...

Hoi Hans
Ik zie helemaal geen foto's van de Hemony straat of is er iets fout met mijn computer. Zo te zien heb je een hele leuke kerst gehad, ziet er allemaal heel gezellig uit.
Fantastisch 2008 gewenst en heel veel voorspoed en zegen.
Zusje lief zusje klein

Judith said...

Hele gezellige foto's zeg wat heb ik toch een gezellige famillie!!!

xxjuud

Anonymous said...

Je hebt gelijk Reina ik ben ze vergeten er op te zetten, maar zal het binnenkort even doen sorry voor het ongemak.
Zo zie je maar dat zelfs ik wel eens een fout maak.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

jaman die taferelen heman ik lach maar wat heman jahoor

Anonymous said...

jaman hahaha op elke foto heb je dezelfde uitdrukking man ik lach me suf hahahahaha the man with the foolish grin is keeping perfectly still heman jahoor ik lach me suf man ik zeg lekker niet wie ik ben man ook niet dat ik die ene van het duo hiet en piet ben man zeg ik lekker niet man hahahha

Anonymous said...

Leuke foto's Hans... en Gerard ziet er nog goed uit...
Groetjes, Ben Smit