Saturday, December 22, 2007

Winter Wonderland Speciaal voor de Aussies... Enjoy

De 2 bomen in de hof
schoonheid
matthias in verwondering
een wak plus ganzen en eenden
zelfde wak
weer hetzelfde andere hoek
tafereeltje oude schuur met schaapjes
apart gewas
koude ijvloer
andere plas met rookwaren
weer rookwaren gaat eigelijk niet samen met de natuur maar toch weer wel
woudreus verdwaald
prachtig
solitair
2 vrienden
eenzaamheid
boom rechts huis links
in rememberence of opa vredig
Takken reiken tot in de hemel
hulst ?
waaaaaauw
Naast de begraafplaats
voordeur hans en margriet
sfeer plaatje

Zelfgemaakt stukje met de kerstkaarten kijk chris en bas gelukkig zijn mmmmmm

10 comments:

Anonymous said...

jaman dat winterwonderland heman mis groningen erg man jahoor kom snel weer terug man maandag weer heman ivm de feestvreugde heman jahoor jaman jahoor

groetjes van Piet je weet wel die van hiet en piet jahoor jaman

Hans Hutte said...

Ergmooiman! Bentrotsopjehetzijnhelemooiefoto'sgewordenheman.ikweetnietgoedwatikmoetzeggenwantjestaatachtermij

Anonymous said...

oh... bij jullie is het ook zo mooi! ben vanochtend al wezen wandelen in het sonsbeekpark. Jafeth helemaal ingepakt en met voetenzak in de kinderwagen. hij bleef maar wijzen naar al die mooie witte bomen ;)

troy said...

mooi mooi mooi, wat meer kan ik zeggen luitjes...

de vogeltjes vind het niet te koud om te zwemmen he? :)

mooi land heb je, een echt "white christmas"... ik heb het nooit gehad, dus.... je hebt gelukt

tot ziens jongens

Judith said...

OOO prachtig dat kan ik er alleen maar van zeggen!!!
en koud!!

Troy + Elise said...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH WAT MOOOOOOOOOOOOOOOOIIII!!!! ik vind het echt onwerkelijk practig!! en de zon schijnt zelfs, wat een parchtige foto's papa, dat heb je goed gedaan, dit geeft mij echt heimwee!!! ik wil ook een koude kerst ik vind het niks aan hier in de hitte!! wij gaan een kerst dinner doen met de airco heel hard aan zodat het toch nog koud is, :(
Ik vind ook de kerst decoraties heel erg leuk gedaan mama, erg gezellig!

Anonymous said...

Een schrale troost Elise, alles is al weer weg we gaan geen witte kerst hebben, de weerman beloofd dooi en ik kijk nu naar buiten en alles is weer zoals het was. Maar we hebben er van genoten en was een feest zolang het duurde. Maar voor de eeuwigheid heb ik het toch gauw even vastgelegd.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

Mooi gedaan uncle hans!!! Prachtige foto's!! Het is idd nu weer goed dooi buiten, jammer want het was echt prachtig, het leuk net sneeuw!! Fijne kerst mensen, geniet van de kalkoen of wat je dan ook maar mag eten!

Anonymous said...

Hans, hele mooie foto"s en sfeer plaatjes mooi boeket Margriet. Het was echt prachtig buiten vooral gisterochtend met die zon erbij echt een wonder en wonderschoon.
Mooie Kerst allen en op naar 5 jan.

Groet,Jaap de de huisgenoten

Anonymous said...

en daarna flink vol getankt met drank zeker?