Tuesday, December 18, 2007

toch weer wat zomerse avonturen in deze donkere dagen wat warme afbeeldingen mmmmm geniet maar en verplaats je in de leuke personen die je ziet .

Op weg naar borkum, duits eilandje, gezellig net zandvoort maar dan kleiner.
Matthias lijkt niet enthousiast maar de zon in zn ogen weerhoud hem ervan om leuk te kijken. Ook heeft hij nog een engelse coup hier, kijk naar mijn t shirt zonder mouwen, bewijs dat het erg warm is.!
Troy en ik in het vesting stadje Bourtange, we zitten op de wc zoals het er vroeger uit zag. Het viel zo in de slotgracht. Ook weer een warm gebeuren he, je voelt de hitte he mmmmmm.
Ook hier voel je de hitte van het plaatje af komen, ook van de stijl die ik hier ten toon spreid wordt je al warm.
Dit is het leuke dorpje slochteren met een prachtig kasteeltje , waar veel fotos geschoten worden ivm trouwerijen. Margriet zegt hier kijk toch eens hoe mooi en warm het hier is, je ziet de hitte aan de zonnebril maar ook aan de schaarse kleding van margriet.
Raad wat david hiet probeert te zeggen: Koud he nee dat is fout, ik bevries hier nee is ook fout, had ik maar een warme trui aan nee is ook fout , Hij zegt hier lekker warm weer hier !!
Het is zo heet dat zn mond naar naar rechts trekt gek he. Lijkt wat op een kameel die ook in warme landen leven.

Hoop dat jullie er wat aan gehad hebben hier in het koude kikker landje. Voor de australiers onder ons , we moeten toch wat verzinnen om het aangenaam te hebben hier. Daarom ....

12 comments:

Anonymous said...

Deze foto's zijn echt hartverwarmend! Het is echt enorm winter hier in Heerde. Iedere ochtend ijs op de autoruiten. Maar daar hebben ze tegenwoordig wat op gevonden. Bij de Action, je weet wel die winkel waar ze alles bijna voor niets weggeven, daar verkopen ze spray voor bevroren ruiten. 1 keer je hele raam vol sprayen en het ijs verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ideale uitvinding, vooral als je s'ochtends gewoon wat langer in je bed wil blijven liggen en geen zin hebt om een half uur eerder op te staan omdat je ijs moet krabben.

Anonymous said...

nou ja zeg, type ik een heel verhaal kun je er bijna niets van lezen omdat er van alles doorheen staat

Anonymous said...

Annemarie zei...
Deze foto's zijn echt hartverwarmend! Het is echt enorm winter hier in Heerde. Iedere ochtend ijs op de autoruiten. Maar daar hebben ze tegenwoordig wat op gevonden. Bij de Action, je weet wel die winkel waar ze alles bijna voor niets weggeven, daar verkopen ze spray voor bevroren ruiten. 1 keer je hele raam vol sprayen en het ijs verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ideale uitvinding, vooral als je s'ochtends gewoon wat langer in je bed wil blijven liggen en geen zin hebt om een half uur eerder op te staan omdat je ijs moet krabben.

Troy + Elise said...

Hey ja dit herinner ik me nog wel! wat een leuke tijd he! en wat was het mooi weer!!! errug warm..
vergeet niet op mijn blog te kijken..*VEEL NIEUWE FOTO"S*..xx

Anonymous said...

Weet je wat ik heb annemarie zo,n voorruit van zilverfolie werkt ook goed en is beter voor het milieu en gaat langer mee als spuitbus dus als dat geen goede tip is. Ben benieuwd wat je er van vind, laat het me maar even weten, dan kunnen we onze ervaringen uitwisselen, mischien ook interessant en leerzaam voor de andere lezers van deze boeiende blog.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Troy + Elise said...

eigenlijk nooit last van hier, bevroren auto ruit...mmmmm gek

Anonymous said...

hansi die fotos zijn allemaal regelrechte toppers met een goede doorkijk op een andere tijd en temperatuur.
deze blog wordt steeds interessanter gezien de vele totaal uiteenlopende items die behandeld worden.
ik krab regelmatig de autoruiten koud en toch leuk,ga vanmiddasg schaatsen moet nog wel ijszoeken, het vriest nu 3 graatjerns
oja annemarie volgens keer wel een beetje uitkijken waar je zit te tikken, dit lijkt nergens op, next time better

Hans even een vraagje:

Waarzijn die leuke dineetje fotoos

komop en plaats die dingen toch, ook leuk voor de andere bezxoekers

groetjes

Anonymous said...

wie is die anonieme schrijver/ster toch maak jezelf bekend en durf in alle openheid mij "ome hans or uncle hans or whatever" te confronteren met fotos die ik nog niet geplaatst heb en excuus daar natuurlijk voor, maar ik moet een strenge selectie toepassen. Alleen de allerbeste fotos worden geplaatst. dus...

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

das idd een goed tip, dat zilverfolie! ik heb doorgaans op de voorruit een kleed liggen en de rest spray ik dan ff.. gemak dient toch de mens. heerlijk joh heb nu twee weken vakantie. lekker met de beentjes omhoog!

Anonymous said...

jaman maar david zegt niet lekker warm weer hier hij zegt lekker warm weer hier opzich vergeet die opzich nooit man ivm de correcte citering man jahoor heman

groetjes piet

Anonymous said...

die foto van diner komt nog dat beloof ik want de kwaliteit is van dusdanige kwaliteit dat goedkeuring op zn plaats is. hou de site goed in de gaten zodat je niks mist.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

als david een normaal gezicht trekt lijkt hij op een schaap met pokken en zo op een kameel met aids